Un vizitator al site-ului YesComment a lăsat un comentariu, prin care își manifestă nemulțumirea față de comportamentul angajaților din magazinul Dedeman Sibiu, cărora le reproșează comunicarea deficitară cu clienții.

dedeman

Vizitatorul, cu numele de utilizator Dani, a lăsat următorul comentariu, pe care îl redăm integral mai jos, modificat doar cu adăugarea diacriticelor și punerea în armonie cu normele de exprimare în limba română:

În acest magazin trebuie să te descurci în mare parte singur. Angajații de multe ori lipsesc de la raioane, trebuie să te învârți prin tot magazinul pentru a găsi un grup de 5 angajați, aceștia stând de vorbă între ei. Sunt și câțiva care se oferă să te ajute, dar majoritatea te trimit la «colegul de după colț», care nu prea există.“

Dedeman Sibiu este un magazin de bricolaj aflat pe Bulevardul Mihai Viteazul, nr. 4, Șelimbăr 557260. Puteți găsi pagina magazinului – și comentariul aferent – pe site-ul nostru, aici.

 

Pe YesComment.ro, punem note restaurantelor, băncilor, magazinelor online, companiilor de telefonie. Dacă și tu ai nemulțumiri referitoare la un magazin de bricolaj, poți lăsa comentarii aici 

  1. Buna seara,foarte adevarat ce zice Dani,eu chiar ieri am fost acolo sa cumpar o cafetiera si am cautat 40 de minute un angajat care sa-mi spuna acelas lucru, “colegu e dupa colt”.
    Aveam nevoie de ajutor pt ca cutiile erau la 2 metrii si ceva distanta si nu ajungeam.
    Cand in sfarsit l-am gasit,a facut pe Spiderman,sa urcat pe rafturile alea si gata,mi-a dat cutia.
    Angajatii nu au semnat protectia muncii?daca imi cadeau mie raftul ala in cap??si lui binenteles

  2. Nici la Botoșani nu e mare diferență

  3. […] Găsiți știrea inițială aici […]

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.