Revolut, compania britanică fintech (oferind servicii financiare diverse) a depășit, în România, numărul de un milion de utilizatori. Astfel, România a devenit a doua cea mai mare piață, după Marea Britanie, înregistrând totodată și cea mai mare creștere, într-un top în care este urmată de Franța, Polonia și Irlanda.
În ultima jumătate de an, în România s-au deschis, în medie, 3 300 de conturi Revolut în fiecare zi. Irina Nicoleta Scarlat, Head of Growth CEE – Revolut, a declarat:
„Creşterea înregistrată pe piaţa din România confirmă faptul că le-am oferit românilor un mod mai bun, mai sigur şi mai eficient de a-şi gestiona banii şi de a-şi organiza întreaga viaţă financiară, de la cheltuieli curente la investiţii. Peste un milion de români au încredere în noi, iar acest lucru presupune în primul rând o responsabilitate: să continuăm să îmbunătăţim serviciile oferite, precum şi să diversificat portofoliul, oferind în acelaşi timp un serviciu financiar semnificativ mai bun, care rezolvă probleme reale pentru utilizatorii noştri.
Suntem hotărâţi să devenim din ce în ce mai buni şi suntem recunoscători fiecărui utilizator în parte: utilizatorii noştri sunt cei mai puternici ambasadori de brand şi datorită lor suntem astăzi aici. Suntem încrezători că acesta este doar începutul şi că vom continua să creştem împreună, atât pe piaţa din România, cât şi în străinătate“.
Cine și pentru ce folosește Revolut, în România
Utilizatorii Revolut din România provin în marea majoritate din mediul urban, orașele cu cel mai mare număr de utilizatori fiind București, Cluj, Timișoara și Iași. Vârsta medie a utilizatorului român este de 34 de ani.
Inițial, Revolut a fost folosit de români pe post de card de călătorii, însă între timp balanța s-a înclinat spre uzul zilnic. 62% dintre tranzacții sunt, în prezent, efectuate în țară.
În afara țării, statele în care utilizatorii români folosesc cel mai mult Revolut sunt Ungaria, Italia, Marea Britanie și Germania.