Un utilizator YesComment.ro s-a plâns de serviciile oferite de compania evoMAG. Acesta, care a folosit pseudonimul Dani, spune că nu a primit ceea ce comandase, iar apoi compania a răspuns foarte greu la plângerile lui, ajungând să îi returneze banii doar atunci când a amenințat cu Protecția Consumatorilor.

Redăm mai jos comentariul integral în care Dani explică problema avută cu evoMAG:

evomag reclamatie

Dacă ai comandat și primit exact produsul cerut, nu este nicio problemă.

Dacă nu ai primit ce trebuia, atunci începe durerea de cap. La niciunul dintre numerele găsite pe internet nu răspunde nimeni. Aștepți 7 minute să iți cânte o melodie, după care robotul îți spune că nu este nimeni disponibil. Am sunat de 6 ori la rând și nu era nimeni disponibil…

La mail-uri nu prea ai șanse să primești răspuns, chiar dacă le trimiți același mail și pe adresa de reclamări, service etc. Abia după ce le-am trimis mail în care i-am anunțat că îi reclam la ANPC am primit răspuns și banii înapoi, asta după mai bine de o lună de așteptat.

Singurul loc în care au răspuns repede a fost pe Google, unde au primit un review negativ“.

Comentariul a fost modificat doar prin adăugarea diacriticelor și punerea în armonie cu normele de exprimare în limba română, fără a afecta în vreun fel ideile exprimate.

 

Tu ce fel de experiențe ai avut cu evoMAG? Poți să comentezi AICI

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.