Autoturismele Nissan Micra sunt rechemate în service pentru două probleme diferite. Prima dintre acestea vizează airbagul pasagerului, iar cea de-a doua se referă la necesitatea de înlocuire a etichetei VIN.

nissan micra rechemare service

Înlocuire airbag pasager

Nissan a constatat că, în eventualitatea unui impact, există riscul ca la airbagul pasager să se producă o declanșare necorespunzătoare. În astfel de condiții, deși vehiculul îndeplinește toate reglementările legate de protecția ocupanților la impact față, există riscul să nu mai fie îndeplinite toate specificațiile ingineriei constructorului.

Nissan va înlocui airbagul pasager cu un airbag nou, fără costuri pentru client.

Clienții trebuie să contacteze cât de curând un reparator autorizat Nissan și să stabilească o programare în service cu scopul verificării și reparației vehiculului. Reparația durează aproximativ o oră și va fi efectuată gratuit, pe cheltuiala Nissan.

 

Înlocuirea etichetei VIN

Nissan a constatat că există riscul ca valorile referitoare la mase înscrise în eticheta cu seria de șasiu (VIN) să fie incorecte. În astfel de situații, eticheta VIN nu ar mai corespunde cu Certificatul de Conformitate și cu valorile de mase omologate.

Nissan va contacta clienții cu vehiculele supuse acestui risc și va înlocui eticheta VIN cu o etichetă nouă, fără nici un cost pentru client.

Nissan va contacta clienții cu vehiculele supuse acestui risc și va înlocui eticheta VIN cu o etichetă nouă, fără nici un cost pentru client.

Probleme cu o firmă de mașini din România? poți lăsa un comentariu aici 

 

Lasă un răspuns