Lanțul de restaurante KFC a deschis, recent, singurul restaurant virtual, Smarket. Prin intermediul unui dispozitiv digital – telefon sau tabletă –, consumatorii pot să aibă o experiență virtuală, în urma căreia să câștige diferite premii. Cu această ocazie, este relansat și Smart Meniu, unul din cele mai îndrăgite produse ale brandului american.
Smarket, singurul restaurant KFC virtual, poate fi accesat folosind camera telefonului mobil sau a tabletei, prin scanarea unui semn de discount “%”, din viața reală sau din online. Astfel, consumatorul ajunge într-o lume virtuală unde întreaga experiență #fingerlickingood este moderată de către Colonelul Sanders, simbolul iconic al brandului KFC. În plus, acesta se poate plimba prin restaurantul virtual, unde este invitat să treacă 3 probe care îl vor aduce mai aproape de o ofertă pe gustul lui.
Cei care parcurg parcurg turul virtual Smarket pot să câștige și o serie de premii: 600 de vouchere cu discount 100% pentru oricare dintre cele patru variante Smart Menu, precum și, prin tragere la sorți, marele premiu al campaniei – o pereche de ochelari VR.
KFC inovează la nivel de comunicare și regândește modalitatea prin care își recompensează fanii, oferindu-le discount-uri într-o formă diferită, de entertainment. Astfel, prin folosirea unei tehnologii interactive, consumatorii care sunt din ce în ce mai conectați la mediul digital se pot bucura de o experiență de tipul unei vânători de oferte.
Până la data de 12 martie 2020, Smart Menu va fi disponibil în 4 variante, toate la un preț special, de 14,90 lei. Pe lângă cele două variante deja cunoscute – Picant și Nepicant – clienții vor putea opta pentru Smart Menu Mixt, Smart Menu Booster, precum și opțiunile Smart Menu Plus. De asemenea, consumatorii au ocazia să aleagă și THE BOX sau Smart Bucket, parte din oferta Smart Menu de anul acesta.
Vrei să lași o recenzie despre un restaurant din România? O poți face aici