Producătorii celebrei beri mexicane Corona se confruntă cu o scădere drastică a vânzărilor, din cauza coincidenței de nume dintre bere și virusul Covid-19. Se estimează o scădere a profitului cu 132 de milioane de lire sterline.
Îndă din primele zile de după apariția epidemiei din China, căutările pentru berea Corona au crescut de 11 ori, față de o perioadă normală. Această publicitate nu a avut însă darul să îi bucure pe producători, ci dimpotrivă: denumirea berii corona era inclusă în special în căutări precum „corona virus bere“, „virusul berii corona“ sau chiar „bere coronavirus“.
Anheuser-Busch InBev, compania care deține mărcile Corona, Budweiser şi Stella Artois, a prognozat că veniturile din primul trimestru al acestui an vor scădea cu aproximativ 10%, acest fiind cel mai accentuat declin al profitului trimestrial din ultimul deceniu.
Grupul belgian a transmis: „Impactul focarului de virus Covid-19 asupra afacerii noastre continuă să crească. Epidemia a dus la o scădere semnificativă a cererii în China. În plus, cererea pe parcursul Anului Nou Chinez a fost mai mică decât în anii precedenţi, deoarece a coincis cu începutul acestui focar“.
Astfel de confuzii nu au vizat, pe plan mondial, doar berea Corona. Mulți oameni au evitat să mai meargă în restaurantele asiatice sau – după ce un focar de infecție a apărut și în Italia – să mai cumpere produse din bucătăria specifică acestei țări.
În rubrica Top Drinks de pe site, puteți lăsa comentarii despre băuturile care v-au plăcut sau despre cele al căror gust v-a dezamăgit. Dacă nu găsiți o anumită băutură, o puteți adăuga personal pe site.