Producătorii celebrei beri mexicane Corona se confruntă cu o scădere drastică a vânzărilor, din cauza coincidenței de nume dintre bere și virusul Covid-19. Se estimează o scădere a profitului cu 132 de milioane de lire sterline.

bere corona

Îndă din primele zile de după apariția epidemiei din China, căutările pentru berea Corona au crescut de 11 ori, față de o perioadă normală. Această publicitate nu a avut însă darul să îi bucure pe producători, ci dimpotrivă: denumirea berii corona era inclusă în special în căutări precum „corona virus bere“, „virusul berii corona“ sau chiar „bere coronavirus“.

Anheuser-Busch InBev, compania care deține mărcile Corona, Budweiser şi Stella Artois, a prognozat că veniturile din primul trimestru al acestui an vor scădea cu aproximativ 10%, acest fiind cel mai accentuat declin al profitului trimestrial din ultimul deceniu.

Grupul belgian a transmis: „Impactul focarului de virus Covid-19 asupra afacerii noastre continuă să crească. Epidemia a dus la o scădere semnificativă a cererii în China. În plus, cererea pe parcursul Anului Nou Chinez a fost mai mică decât în ​​anii precedenţi, deoarece a coincis cu începutul acestui focar“.

Astfel de confuzii nu au vizat, pe plan mondial, doar berea Corona. Mulți oameni au evitat să mai meargă în restaurantele asiatice sau – după ce un focar de infecție a apărut și în Italia – să mai cumpere produse din bucătăria specifică acestei țări.

 

În rubrica Top Drinks de pe site, puteți lăsa comentarii despre băuturile care v-au plăcut sau despre cele al căror gust v-a dezamăgit. Dacă nu găsiți o anumită băutură, o puteți adăuga personal pe site.

Lasă un răspuns