Kaufland România a anunțat că a instituit măsuri suplimentare de igienă, dezinfecție și prevenție în toate magazinele, pentru a spori siguranța clienților și a angajaților.
Concret, oficialii Kaufland au anunțat următoarele măsuri:
- cel puţin o dată pe oră, în magazine sunt dezinfectate toate suprafeţele des utilizate de clienţi şi colegi şi obiectele de uz comun, precum cărucioarele de cumpărături, coşurile de mână, mânere, clanţe, balustrade, cântarele de la Legume-Fructe, cleştii de la brutărie, casele Express, casele de marcat în exterior şi în interior, POS-urile, mobilierul de la case şi Biroul de Informaţii, butoanele de lift, scările rulante, mesele de la Grill şi altele.
- toaletele din magazine şi toate spaţiile comune ale angajaţilor sunt dezinfectate în totalitate cel puţin o dată pe oră.
- în toate magazinele sunt amplasate staţii cu dezinfectant de mâini gratuit, atât în zonele pentru clienţi, cât şi la casele de marcat şi informăm constant cu privire la aceste măsuri.
- clienții sunt rugați să păstreze distanţa de siguranţă de 1 metru, să evite cât mai mult posibil folosirea bancnotelor şi să opteze pentru plata cu cardul sau cu telefonul.
De asemenea, oficialii Kaufland au dat asigurări că toate magazinele companiei vor rămâne, și în continuare, bine aprovizionate: „Reamintim că magazinele vor continua să fie bine aprovizionate şi că produsele Kaufland pot fi comandate şi prin Glovo, serviciul online de livrări la domiciliu. Suntem în permanent contact cu autorităţile şi partenerii noştri naţionali şi internaţionali şi urmărim evoluţia situaţiei. Ne angajăm să luăm toate măsurile necesare pentru a proteja siguranţa clienţilor şi a colegilor noştri“.