Lidl a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții împotriva răspândirii coronavirusului în magazine.

Pe baza recomandărilor oficiale primite de la autorități, retailerul a făcut o serie de precizări pentru clienți, printre care se numără:

  • Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17.00 – 19.00);
  • Evitarea zonelor aglomerate;
  • Păstrarea distanței de cel puțin 1 metru față de alte persoane;
  • Plata cu cardul bancar;
  • Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum;
  • Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde;
  • Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii cu mâinile neigienizate;
  • Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate;
  • Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează;
  • Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere.

Totodată, Lidl a decis să nu mai permită accesul în magazin decât pentru maximum 10 persoane în același timp, astfel încât cozile care înainte erau la casele de marcat s-au mutat acum în afara magazinelor.

Ca o măsură în plus pentru clienți, retailerul a început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat, astfel încât să fie respectată distanța minimă recomandată. Compania a anunțat, de asemenea, că va începe montarea unor panouri transparente de protecție în zona caselor de marcat, așa cum au făcut și alte magazine cu flux mare de persoane.

Nu lipsesc nici măsurile de igienă, astfel că reprezentanții au anunțat că au suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă în magazine, sporind totodată măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor intens tranzitate și a obiectelor expuse.

Lidl mai menționează că va fi la curent cu toate informațiile noi care apar pe tema pandemiei COVID-19 și își va reevalua măsurile ori de câte ori va fi necesar, astfel încât clienții și angajații să se simtă în siguranță deplină.

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.