BMW România a anunțat că va prelungi perioada de garanție și programare în service pentru clienții cărora le expiră acest serviciu în luna martie.
Această prelungire va fi valabilă până la data de 31 mai, măsura fiind luată în contextul crizei provocate de coronavirus. Decizia companiei urmărește să scutească atât clienții, cât și angajații de expuneri inutile. Însă este important de precizat și faptul că modificările se aplică doar perioadei de timp, nu și numărului de kilometri.
“Clienții au posibilitatea să pregătească ieșirea din garanție și să facă noi programări în service pentru verificări ale automobilului sau remedierea unor eventuale probleme”, precizează reprezentanții BMW România.
Totodată, compania precizează că programul de preluare și predare a mașinilor de la domiciliul clienților fără contact, anunțat recent, se bucură deja de un feedback pozitiv. În primele 5 zile, aproape 60 de clienți au apelat la acest sistem, iar numărul lor este în continuă creștere.
Programările pentru service se efectuează online, astfel încât tot mai mulți clienți să poată beneficia de facilitățile oferite pe timp de criză.
Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!