Casa de modă franceză Hermès și-a redeschis magazinul din Guangzhou, China și a avut, încă din prima zi de la redeschidere, cele mai mari vânzări înregistrate vreodată de un magazin din această țară.
Valoarea totală a cumpărăturilor făcute de clienții chinezi ai brandului de lux a fost de 2,7 milioane de dolari, echivalentul a 2,46 de milioane de euro sau aproape 12 milioane de lei.
Clienții au stat la o coadă lungă în fața magazinului, chiar înainte de deschiderea acestuia. Cu toții erau dornici ca, după două luni de carantină mai severă decât se întâmplă acum în Europa, să își cheltuiască banii pe produse de lux precum genți, ceasuri sau bijuterii al căror preț ajunge și la câteva zeci de mii de euro.
Compania a profitat de moment și a creat inclusiv o geantă specială Birkin exclusiv pentru această ocazie.
China este prima țară în care a apărut epidemia de coronavirus. Conform informațiilor oferite de guvern – puternic contestate însă în mass-media internațională – 82 295 de chinezi s-au infectat cu coronavirus, dintre care 3 342 și-au pierdut viața. În ultimele săptămâni însă, media este de 1-2 morți în fiecare zi și mai puțin de 100 de noi cazuri de îmbolnăvire.
Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!