Autoritatea de concurenţă din Ungaria a amendat site-ul de rezervări turistice Booking.com cu 6,1 milioane de lire pentru încălcarea legilor concurenţei. Publicitatea înşelătoare şi presiunea psihologică asupra clienţilor sunt unele dintre motivele sancţiunii.

„Booking.com a întreprins practici în afara legilor prin reclamele înşelătoare care susţineau posibilitatea anulării gratuite pentru unele spaţii de cazare, precum şi exercitarea unei presiuni psihologice agresive care să genereze rezervări mai rapide”, a susținut autoritatea care a aplicat amenda.


Aceasta a mai comunicat că anularea gratuită a rezervărilor era valabilă doar pentru un domeniu limitat de rezervări, iar clienţii erau oricum taxaţi întrucât Booking ar fi inclus suma în preţul final al cazării.

Reprezentanții Booking şi-au exprimat dezămgirea faţă de decizia autorităţilor maghiare şi au susţinut că toate politicile companiei sunt realizate cu intenţia de a veni în sprijinul clienţilor.

În România nu există o filială Booking.com, compania deţinând un singur departament pentru relaţii hoteliere.


Lasă un răspuns