Una dintre cele mai mari bănci din România, BCR, are probleme cu serviciile online pe care le pune la dispoziția clienților.
Tot mai mulți clienți se plâng de serviciile deficitare și spun că aplicațiile băncii merg foarte greu și se blochează continuu. Astfel, oamenii nu își pot accesa conturile și nu pot face plăți. Mai mult, s-ar părea că și call-center-ul băncii este nefuncțional. Cei care sună așteaptă ore în șir pentru a intra în contact cu un reprezentant al băncii.
Pagina de Facebook a băncii a fost luată cu asalt de zeci de clienţi care au postat mesaje, pe unde au putut, semnalând problemele întâmpinate. Cei mai mulți se plâng de faptul că sunt nevoiți să aștepte mult prea mult fără a primi un răspuns pentru a-și rezolva problemele.
Într-un fragment din declarația reprezentanților BCR oferită presei se arată că: “Solicitările de asistență au crescut exponenţial, ceea ce face să se aglomereze din motive obiective şi call center-ul nostru şi echipa de asistenţă pe platformele sociale. Ba chiar în condiţiile de măsuri de izolare socială, inclusiv sucursalele au avut trafic consistent şi suntem printre puţinele bănci care au păstrat toata reţeaua de sucursale deschise.”
Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!