Lidl România a lansat, pentru următoarele șase luni, studiul național „România cu un singur chip“ și se alătură programului „România solidară“, ambele având ca obiectiv combaterea sărăciei din țară, îndeosebi prin micșurarea diferențelor existente între mediul rural și mediul urban.

doneaza educatie

Concret, Lidl va susține financiar organizația World Vision, care va reamenaja o serie de școli din zonele defavorizate. În cadrul acestui demers, compania își încurajează clienții și comunitatea să se alăture cauzei. În perioada 1 iulie-31 decembrie 2020, oricine poate să doneze, la urnele din casele de marcat, pentru o educație de calitate. La final, Lidl România va dubla suma strânsă în acest mod.

În prezent, 38% din școlile din mediul rural au grup sanitar în curte, fără apă curentă sau canalizare. 7% din școlile din mediul urban prezintă aceeași problemă.

42,23^ din elevii din mediul rural, față de 25,80% din cei din mediul urban nu au promovat examenul de bacalaureat, conform unor date culese în perioada septembrie 2019-ianuarie 2020.

În aceste condiții, România cu un singur chip este un studiu național care își propune măsurarea și evidențierea decalajelor existente între mediul urban și cel rural, atrăgând atenția asupra sectoarelor în care este necesară accelerarea reformelor.

În cadrul proiectului au fost realizate și 50 de infografii, care pot fi descărcate gratuite de pe site-ul www.unsingurchip.ambasadasustenabilitatii.ro.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.