Iulius Town Timișoara a primit distincția REBRAND 100®, cel mai important premiu internațional în domeniul rebrandingului. Premiul a fost acordat pentru rebrandingul proiectului mixt Openville în Iulius Town, gândit și implementat de agenția Innerpride din Iași.

iulius town premiu international

Proiectul Iulius Town Timișoara, în valoare de 442 de milioane de euro, a fost inaugurat în august 2019.

Această distincție reprezintă aprecierea supremă pentru procesul de tranziție de la brandul inițial propus pentru proiectul mixt – numit Openville – la cel de astăzi, Iulius Town Timișoara.

George Nisioiu, Founder & Partner Innerpride Iași, a declarat: „A fost un proces complex, care a inclus redefinirea arhitecturii de brand la nivelul grupului, nu doar redesenarea logo-ului. Pentru noi, Iulius Town a fost mai mult decât un proiect de rebranding, a fost despre cum ne ridicăm la înălțimea unei viziuni care transformă orașe. Considerăm că rezultatul muncii noastre vorbește de la sine și premiul câștigat nu face decât să reconfirme un parteneriat de excepție. Suntem mândri să sprijinim procesul de dezvoltare a României al grupului IULIUS“.

Ovidiu Galan, Head of Marketing IULIUS, a declarat: „Iulius Town este în mod categoric cel mai potrivit nume pentru proiectul de la Timișoara. Pe măsură ce înaintam cu lucrările și ne apropiam de inaugurare, ne-am dat seama că timișorenii se refereau la Openville numindu-l Iulius. Era evident atașamentul locuitorilor față de brandul care le-a schimbat stilul de viață încă din 2005 și care reprezintă un reper urban în sine. De aici, dată fiind dimensiunea proiectului – mixul de retail, office și natură – am ajuns la numele de astăzi. Este clar că avem în cazul de față un perfect match și ne onorează distincția REBRAND 100®. Iulius Town Timișoara este astăzi locul de întâlnire al comunității, care găsește aici toate funcțiunile de care are nevoie, un oraș în inima orașului“.

Proiectul de regenerare urbană Iulius Town Timișoara include funcțiuni de retail, office și entertainment, având ca ancoră mall-ul Iulius, extins în timpul lucrărilor. Proiectul a presupus o infuzie de capital de peste 442 milioane de

euro, realizată de companiile IULIUS și Atterbury Europe.

Lasă un răspuns