În primul semestru din 2020, George, numărul de utilizatori ai platformei de online și mobile banking a Băncii Comerciale Române (BCR) a ajuns la 900 000, creșterea fiind de 70% față de aceeași perioadă a anului anterior.

bcr

Mai multe cifre oferite de BCR cu privire la evoluțiile din prima jumătate a lui 2020 confirmă această migrare a clienților spre mediul online, migrare provocată în mare parte de pandemia de coronavirus și de restricțiile luate pentru a stopa răspândirea acesteia:

  • numărul de tranzacții prin George a crescut cu 130% în S1 2020 comparativ cu aceeași perioadă din 2019;
  • a fost înregistrată o creștere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital. Cel mai mare succes l-a înregistrat contul George 100% online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise în 2020;
  • platforma online Casa Mea a fost utilizată pentru 44% din creditele ipotecare nou acordate. Aplicația Casa Mea App gestionează fluxul de documente pentru creditele ipotecare standard, simplificând procesul prin care un client accesează produsul de creditare.

Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română, a declarat: „În ultimele luni, am sfătuit sute de mii de oameni; am acționat rapid, cu soluții digitale accelerate. Majoritatea operațiunilor bancare din sucursale pot fi realizate acum 100% online. Pentru a veni în sprijinul clienților, am făcut multă muncă de consultanță, om-la-om, continuând eforturile noastre de educație financiară și antreprenorială.

Credem că avem oportunitatea de a crește, în ciuda volatilității vremurilor actuale, atât timp cât clienții sunt informați în mod corect, complet și corespunzător. Prin măsurile luate pentru susținerea creditării companiilor și prin soluțiile de amânare a plăților, am asistat și sprijinit companii care creează peste 200.000 de locuri de muncă. Rămânem deschiși pentru business, iar obiectivul nostru este să fim, în continuare, un partener financiar de încredere, pe termen lung, pentru toți clienții noștri“.

Lasă un răspuns