Constructorul german Audi și-a cerut scuze după ce a lansat o reclamă pentru modelul RS 4 care a provocat reacții aprinse pe internet.

 

“Vă auzim și vrem să stabilim un lucru: Ne gândim la copii. Audi RS4 este o mașină de familie cu peste 30 de sisteme de siguranță, inclusiv sistem de frânare de urgență. De aceea am afișat-o alături de diferiți membri ai unei familii”, a scris compania de Twitter.

“Ne cerem sincer scuze pentru această imagine insensibilă și vă asigurăm că nu va mai fi folosită în viitor”, a mai adăugat Audi pe Twitter.

Criticii reclamei susțin că imaginea este “provocatoare” și pune vieți în pericol.

Anumite persoane au spus că șoferul nu ar putea să vadă copilul sprijinit de mașină, în timp ce altele au susținut că imaginea este sugestivă din punct de vedere sexual, întrucât bananele și mașinile sport simbolizează dorința masculină.

Imaginea era însoțită de mesajul: “Lasă-ți inima să bată mai repede – în toate privințele”.

Constructorul german a anunțat că desfășoară o anchetă internă pentru a afla cum de ce a fost aprobată reclama.

Sursa foto: Twitter.com

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.