Românii cheltuie anual miliarde de lei pe produse cosmetice şi de îngrijire personală. Cu o mască de protecție pe față e aproape imposibil să folosești acum rujul, fondul de ten sau pudra.
În plus, din cauza coronavirusului, a devenit neplăcut să testezi cosmetice după ce au fost folosite de altcineva. Și totuși, românii și-au reinventat ritualul de îngrijire, iar femeile au început s acorde o atenție sporită machiajului ochilor, spun reprezentanții din domeniu.
Se pare că există o tendință spre produse care însoțesc serviciile din saloanele de frumusețe. Totodată, există și o creștere spectaculoasă a înscrierilor în echipe de vânzări, în încercarea de a explora noi surse de venituri.
Româncele sunt recunoscute ca fiind extrem de cochete, mari iubitoare ale culorilor. Dacă în Cehia sau Ungaria s-a remarcat o creștere a interesului pentru produse de îngrijire a tenului, româncele iubesc produse de makeup.
Nu au renunțat la machiaj în ciuda măștii. Au descoperit produse rezistente la transfer și sunt destule opțiuni pentru ruj și fond de ten.