Românii cheltuie anual miliarde de lei pe produse cosmetice şi de îngrijire personală. Cu o mască de protecție pe față e aproape imposibil să folosești acum rujul, fondul de ten sau pudra.

 

În plus, din cauza coronavirusului, a devenit neplăcut să testezi cosmetice după ce au fost folosite de altcineva. Și totuși, românii și-au reinventat ritualul de îngrijire, iar femeile au început s acorde o atenție sporită machiajului ochilor, spun reprezentanții din domeniu.

Se pare că există o tendință spre produse care însoțesc serviciile din saloanele de frumusețe. Totodată, există și o creștere spectaculoasă a înscrierilor în echipe de vânzări, în încercarea de a explora noi surse de venituri.

Româncele sunt recunoscute ca fiind extrem de cochete, mari iubitoare ale culorilor. Dacă în Cehia sau Ungaria s-a remarcat o creștere a interesului pentru produse de îngrijire a tenului, româncele iubesc produse de makeup.

Nu au renunțat la machiaj în ciuda măștii. Au descoperit produse rezistente la transfer și sunt destule opțiuni pentru ruj și fond de ten.

Lasă un răspuns