Cristina Neagu, cea mai bună handbalistă din lume, este ambasadorul companiei Kaufland România în cadrul campaniei „Pas cu pas către performanță“.

cristina neagu kaufland

Prin acest demers, Kaufland își propune ca, cu ajutorul Cristinei, să le arate tuturor celor care își caută un job sau se află la început de carieră cât de importante sunt mentalitatea de campion, dorința de performanță dar și munca depusă pas cu pas.

În urma demersului inițiat de Kaufland, vocea Cristinei Neagu a ajuns la peste 800 000 de persoane care au vizionat materialele pe canalele de social media și la peste 4 000 000 de ascultători radio, în mare parte tineri.

Estera Anghelescu, Recruiting and Employer Director la Kaufland România a explicat pentru Digi24 de ce a fost aleasă handbalistă pentru promovarea acestei campanii:

„Nu e prima oară când Cristina ne e ambasador, am avut în toamna anului trecut o primă colaborare frumoasă dezvoltată pe baza aceleiași aprecieri pe care le-o purtăm membrilor echipei.

Valorile pentru care luptă Cristina se regăsesc și în obiectivele și prioritățile Kaufland, dar mai ales în valorile care ne definesc: corectitudine, dinamism și performanță, valori pe care le respectăm în modul cum facem lucrurile, în relațiile cu clienții și colaboratorii, în echipă. Mai mult, alături de Cristina am descoperit numeroase asemănări între business și sport și am construit paralele între performanța ei și performanța companiei noastre:

Cristina este numărul 1 în handbal, Kaufland este numărul 1 pe piața de retail din Romania; Cristina a fost desemnată de 4 ori cea mai bună jucătoare din lume, Kaufland a primit de 5 ori trofeul de Top Angajator în România; Cristina are peste 230.000 de fani activi, Kaufland are peste 500.000 de clienți mulțumiți zilnic; Cristina face de 15 ani parte din echipa națională a României, Kaufland este de 15 ani trendsetter pe piața de retail din România; Cristina a înscris 237 de goluri la Campionatul European de handbal, în Kaufland se livrează zilnic peste 300 de camioane cu marfă către cele 132 de magazine, cu implicarea activă a peste 15.000 de colegi“.

Lasă un răspuns