La Bistrița a fost organizat un eveniment de lansare a brandului județului, primul din țară cu o strategie de promovare, conform organizatorilor. La eveniment au fost prezenți, printre alții, actorul român Adrian Titieni, originar din Bistrița, și producătorul britanic Charlie Ottley, implicat în realizarea documentarului „Wild Carpathia“.

Bistrita

Strategia de branding a județului cuprinde următoarele elemente:

  • sloganul „Judeţul Bistriţa-Năsăud – Poarta Transilvaniei“;
  • un logo sub forma unei porţi în culorile tricolorului;
  • un film de prezentare a judeţului, unde povestea acestor locuri este spusă de actorul Adrian Titieni.

În ceea ce privește sloganul de promovare a judeţului, Poarta Transilvaniei, Consiliul Judeţean l-a preluat pe cel creat pentru municipiul Bistriţa în urmă cu nouă ani, printr-un proiect cu finanţare europeană.

Producătorul britanic Charlie Ottley, care a inclus judeţul Bistriţa-Năsăud în ultimul episod al documentarului „Wild Carpathia”, a declarat:

„Este uimitor ce face judeţul Bistriţa-Năsăud. Această nouă campanie şi strategie de turism sunt, pentru mine, o gură de aer proaspăt, să vezi oamenii atât de implicaţi. Dacă fiecare judeţ şi regiune din România ar fi atât de pro-active în promovarea turismului, cred că România s-ar descurca bine în acest domeniu, atât pe plan naţional, cât şi internaţional“.

 

Lasă un răspuns