Pret a Manger, un lanț britanic de cafele și sandvișuri, încearcă să supraviețuiască pandemiei printr-o soluție originală: introduce un sistem de abonament pentru băuturi.
Astfel, începând de pe 8 decembrie, clienţii care se abonează vor beneficia de cinci băuturi pe zi preparate de un barista (cafea, ceai, ciocolată caldă, smoothie sau frape), plătind 20 de lire sterline pe lună (aproximativ 110 lei). În plus, toţi consumatorii care se vor înscrie la noul abonament vor beneficia şi de o lună gratuită.
Afacerea s-ar dovedi neprofitabilă într-un singur scenariu: lanțul de cafenele riscă să înregistreze pierderi în cazul în care clienţii vor comanda numărul maxim de băuturi permis de abonament.
Pret A Manger are 367 de magazine în Marea Britanie, majoritatea amplasate pe străzile principale, în apropiere de staţiile de transport în comun şi birouri. Acestea sunt însă în mare parte părăsite, din cauza sistemului de muncă la domiciliu.