Campania Burger King “Moldy Whopper”, prin care compania dovedește folosirea ingredientelor proaspete lăsând un burger să mucegăiască timp de 35 de zile, a primit în total zece premii – inclusiv mult râvnitul Black Pencil – la D&D Awards, cea mai prestigioasă competiție globală ce premiează creativitatea.

Burger King a realizat o campanie integrată, globală, care are în prim plan burgerul Whopper acoperit de mucegai. Campania este rezultatul muncii a trei agenții: Ingo (Stockholm), David (Miami) și Publicis (birourile din București și Madrid).

 

Campania explică inițiativa Burger King de a folosi ingrediente proaspete, lucru dovedit într-un experiment în care un burger Whopper este analizat pe parcursul a 35 de zile în timp ce mucegăiește – o practică mai puțin frecventă în industrie.

Campania revoluționară face referire la numărul de zile care trec de la prepararea sandwich-ului și un copy inedit: „Frumusețe fără conservanți artificiali”.

Promovând excelența în design și publicitate din 1962, D&AD, organizație non-profit, este cunoscută pentru premiile sale anuale, Pencils D&AD.

 

Lasă un răspuns

  1. Pe 9 iunie se deschide primul restaurant Burger King din afara Capitalei! – YesComment

    […] Premiu de creativitate obținut de Burger King, pentru camapnia cu un burger mucegăit – vezi detalii! […]

Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.