Flanco lansează serviciul pick-up in store la nivel național, prin care clienții își vor putea ridica produsele comandate de pe site, din cel mai apropiat magazin Flanco.

Serviciul pick-up in store presupune livrarea produselor comandate de pe site-ul retailerului, în orice magazin selectat de client, din toată rețeaua Flanco.

Clienții au permanent acces la întreaga gamă de produse comercializate de Flanco, chiar dacă produsul dorit nu se regăsește în stocurile celui mai apropiat magazin. Ulterior, produsul ales este livrat la magazinul selectat de client. Clienții pot vedea și verifica produsele în magazin, înainte de a le ridica, astfel încât să se asigure că sunt ceea ce le trebuie.

 

Spre deosebire de serviciul de rezervare, existent deja pe site-ul retailerului, prin care clienții aveau opțiunea de a rezerva, verifica și ridica produsul respectiv din magazin, serviciul pick-up in store permite clientului să aleagă și să cumpere un produs de pe site-ul Flanco, să decidă în ce magazin dorește să îi fie livrat din depozitul central și să îl ridice din magazinul ales.

Cu un număr de peste 1.500 de angajați, Flanco deţine o rețea de 156 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 116 orașe ale României.

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.