Banca Comercială Română va permite accesul în unități doar pe bază de programare telefonică, începând de luni, 19 octombrie. Măsura va fi temporară și este luată pentru protejarea sănătății angajaților și clienților, dar și pentru reducerea timpilor de așteptare, arată BCR, care extinde astfel un proiect-pilot de programări telefonice, derulat în ultimele luni.

bcr

 

Noul mod de funcționare a unităților, cu acces în sucursale exclusiv în baza programării, va fi implementat la nivelul întregii rețele teritoriale, după ce a fost testat în 12 agenții din țară în ultimele luni.

„Programul-pilot a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcționare în rețeaua băncii, care urmărește creșterea gradului de confort și protecție pentru clienți, reducerea timpilor de așteptare, îmbunătățirea eficienței operaționale și încurajarea utilizării George, platforma BCR de digital banking”, arată banca.

BCR precizează că extinderea acestui sistem de acces exclusiv în baza programării, începând de luni, este doar o măsură temporară, care a fost accelerată de escaladarea, la nivel național, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19 și de apropierea sezonului rece. Potrivit băncii, există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare într-un astfel de context.

Fiecare agenție BCR va avea un număr de telefon dedicat, unde orice client va putea face o programare. Pregătiți să ajute clienții în stabilirea programărilor sunt și angajații BCR prezenți în sucursale.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.