Anul acesta, cu ocazia reducerilor de Black Friday, românii au cheltuit mai mulți bani ca oricând. Cei mai mulți și-au cumpărat produse de casă și de îngrijire a locuinței, precum și produse de beauty și de îngrijire personală. Electronicele și telefoanele au atras, de asemenea, atenția consumatorilor.

black friday 2019 emag

 

Iată câteva cifre care vorbesc despre extraordinarul apetit pentru cumpărături de care au dat dovadă românii cu ocazia Black Friday din acest an, organizat vineri, 13 noiembrie.

 

 

Recordurile Black Friday 2020 

 

  • valoarea coșului mediu a fost de 700 de lei, cu 200 de lei mai mare decât cea de anul trecut;

 

  • în primele șapte ore după ce s-a dat drumul la promoții, românii au cheltuit mai mult de un milion de lei pe minut;

 

  • în minutul cuprins în intervalul de timp 7:44-7:45, românii au făcut aproape cinci mii de tranzacții. Acesta a fost așa-numitul „minut de aur“.

 

  • cel mai valoros produs care s-a vândut în acest an a fost un autoturism în valoare de 40 000 de euro, al cărei cumpărător a beneficiat de o reducere de 13 000 de euro.

 

  • s-a constatat creșterea tranzacțiilor cu plata într-un singur click cu 120%, față de anul anterior.

 

 

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.