Mădălina Popescu, utilizator al site-ului yescomment.ro, a lăsat un comentariu prin care și-a exprimat nemulțumirea față de modul în care a fost tratată la magazinul Altex București Bucur Obor.

 

altex

 

Clienta acuză angajații de „lipsă de profesionalism, de competență de respect față de clienți“.

În schimb, Mădălina Popescu a afirmă că a găsit înțelegerea dorită la un alt magazin din cadrul aceleiași rețele – Altex Veranda Mall. Redăm, mai jos, comentariul integral, în forma în care a fost postat pe site-ul yescomment.ro:

Lipsa de profesionalism, de competenta si de repesct fata de clienti in cadrul echipei de service a magazinului Altex Obor.

Le-au dat clasa cei de la Altex Veranda Mall, care au avut amabilitatea si priceperea sa rezolve situatia. Este necesara o revizie de personal in cadrul magazinului Altex Obor, deoarece angajatii nu cunosc procedurile de garantie, retur sau simpla operare a software-ului magazinului“.

 

Ai o părere despre Altex Obor? Poți spune ce crezi AICI 

AICI poți lăsa propria recenzie despre magazinele care comercializează produse electronice.

 

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.