Zeci de arădeni au mers, în dimineața de miercuri, în magazinele Kaufland din oraș, pentru a cumpăra mai multe produse aflate la reducere, cărora li se făcuse reclamă în catalogul companiei germane. Odată ce au ajuns la casele de marcat, site-ul local aradon.ro arată că au avut însă parte de o surpriză extrem de neplăcută.

kaufland arad
Sursă foto: aradon.ro

Din cauza unei erori de sistem, produsele aflate la reducere nu puteau fi scanare de casiere, în timp ce alte case erau cu totul blocate.

În timp ce unii clienți au abandonat coșurile cu produse și au preferat să plece acasă, alții au preferat să aștepte în magazin, sperând ca sistemul să se deblocheze cât mai repede. Lucrurile nu au stat însă așa, ci au fost siliți să aștepte timp de mai multe ore. În acest timp, unii dintre ei s-au așezat pe jos, în magazin. Au existat și clienți care au cumpărat produsele la prețurile normale, fără să mai aștepte reducerile.

 

Reacția Kaufland: clienții își vor recupera diferența de bani

Biroul de presă al Kaufland a oferit următoarea reacție, la o solicitate a site-ului local aradon.ro:

Ne cerem scuze pentru situația din această dimineață, când, pentru o scurtă perioadă, din cauza unei erori tehnice, ofertele speciale disponibile prin intermediul Kaufland Card Digital nu au funcționat corespunzător.

Echipele tehnice au intervenit prompt, iar în prezent situația a fost remediată și sistemul funcționează în parametri normali.

Vă asigurăm că ne respectăm clienții și promisiunile. Vom da posibilitatea tuturor celor cărora nu li s-a aplicat reducerea pe bon să își recupereze diferența de bani de la Biroul de Informații, timp de 14 zile.

Regretăm disconfortul creat și vă asigurăm de toate eforturile noastre de a oferi o experiență plăcută de cumpărături“.

Lasă un răspuns