Supermarketul Cora dezvoltă serviciul Cora Expres, prin lansarea unui nou parteneriat cu Tazz, platforma de licrări la domiciliu deținută de eMAG. Vestea îi interesează în mod special pe consumatorii din 6 orașe românești: București, Bacău, Cluj-Napoca, Constanța, Drobeta-Turnu-Severin și Ploiești.

cora

În toate cele șase localități, clienții vor avea acees la peste 4 000 de produse esențiale din hipermarketul fizic, care sunt listate și în aplicația Tazz.

Claudia Badea, director operațional e-commerce Cora România și în același timp director al hipermarketului Cora Lujerului din București, a declarat:

Cora investeşte continuu în dezvoltarea şi optimizarea e-commerce, segment care are un potenţial mare de creştere. Parteneriatul cu Tazz se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului şi este în acelaşi timp un instrument de consolidare a relaţiei cu clienţii. Facem încă un pas spre aceştia, ne dorim să fim mai aproape de ei, să le înţelegem mai bine dorinţele şi să livrăm ca atare.

Parteneriatul cu tazz întăreşte serviciul Cora Express şi se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut şi datorită cărora clienţii primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora“.

Lasă un răspuns