Un utilizator al site-ului YesComment.ro, cu pseudonimul MC, a lăsat un comentariu nefavorabil referitor la magazinul Dedeman din Oradea, reproșând modul în care arată ghișeul de la raionul de livrări la domiciliu.

dedeman oradea livrari domiciliu

Într-adevăr, așa cum reiese din fotografie, acesta pare construit după modelul ghișeelor de la instituțiile de stat, unde cetățenii sunt siliți să se aplece, într-o poziție inconfortabilă, în fața unui funcționar care stă confortabil, pe un scaun. Mai mult decât atât, comunicarea nu este posibilă decât printr-un mic orificiu, situat la nivelul mijlocului unei persoane de înălțime obișnuită.

De parcă existența acestui model învechit nu ar fi reprezentat în sine o problemă, angajații au postat și un mesaj, în care le cer clienților să nu își urmeze tendința naturală de a se sprijini în fața ghișeului incomod.

Redăm, integral, mesajul postat pe site, pe care îl puteți găsi AICI

Dedeman Oradea – după ce că ghișeul de la livrări la domiciliu e făcut ca în cele mai triste și mai înapoiate instituții de stat, astfel încât să te apleci în fața vânzătorului, care vorbește din spatele unei găuri, managerul a mai pus acolo și un mesaj idiot: „Nu vă sprijiniți! Vă mulțumim!“. Oare nu ar fi mai simplu să regândească acel ghișeu conceput parcă de un funcționar comunist decât să fie atât de grijulii că un client l-ar putea strica?

Dacă vrei să îți spui și tu părerea despre magazinul Dedeman din Oradea, o poți face AICI 

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.