Începând cu data de luni, 7 februarie, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dispoziţia consumatorilor un număr special de telefon, 0790 219 551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor cu caracter de urgenţă.

anpc

 

La acest număr sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării. Este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică şi gaze naturale, cazuri de debranşări pentru neplată a unor facturi greşite la energie încă necorectate, precum şi situaţii urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competenţa legală de soluţionare a instituţiei şi le vor da curs.

ANPC precizează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamaţiile realizate în mod curent.

Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorul economic reclamat. Reclamaţiile se fac în format scris – transmise prin poştă -, în format electronic sau se depun personal, pentru soluţionarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege“ se arată într-un comunicat emis de instituția având drept obiect de activitate protecția consumatorilor.

De asemenea, instituția precizează că la numărul 0790 219 551vor putea fi trimise doar mesaje scrise, fără să poată fi folosite funcțiile de apel video sau cu voce.

Pe site-ul ANPC puteți găsi, de asemenea, un formular de reclamație online.

Lasă un răspuns

  1. 3 magazine Profi închise și amenzi totale de 220 000 de lei – YesComment

    […] VEZI cea mai rapidă modalitate de a trimite o reclamație către Protecția Consumatorilor! […]

  2. Lidl anunță inaugurarea a două magazine în luna martie, în județele Botoșani și Teleorman – YesComment

    […] Consumatorilor, disponibilă și pe WhattsApp – vezi AICI cel mai rapid mod de a face o […]

  3. Magazin inaugurat la Satu Mare, la jumătatea lunii martie, cu 1 500 de tigăi gratis și vouchere cadou! – YesComment

    […] AICI cum poți face o reclamație la Protecția Consumatorilor folosind doar […]

  4. Magazin Kaufland de 3 000 de metri pătrați deschis în județul Vaslui – YesComment

    […] Consumatorilor, disponibilă și pe WhattsApp – Vezi AICI cea mai simplă cale de a face o […]

  5. 6 terase de fițe, închise și amendate drastic de primăria lui Clotilde Armand! – YesComment

    […] și controlul ANPC în zona respectivă și sunt foarte curioasă dacă vor găsi ceva în […]