[ad_1]

Rușii vor să înceapă în decembrie, la fosta uzină Renault Avtoframos de la Moscova, producția de mașini Moskvitch, marcă ce a ieșit din piață acum două decenii. Se caută un partener, cel mai probabil chinez, dar sunt câteva obstacole care stau în calea relansării acestei mărci cu lungă istorie.

Masina Moskvitch 2140Foto: Pressfoto, Dreamstime.com

În primăvară s-a anunțat că marca va fi readusă la viață și mulți au râs atunci, în timp ce alții s-au mirat de idee. Renault a renunțat în luna mai la uzina care producea și modele precum Logan și Duster, după ce presiunea internațională a fost tot mai mare, pe fondul invaziei ruse din Ucraina.

Planul este destul de nerealist: să fie produse 600 de mașini Moskvitch în acest an (dintre care 200 electrice) și 50.000 în 2023. Compania Kamaz, cunoscută mai ales pentru camioane, a promis că va investi peste 80 milioane de euro la uzină și se află în căutarea unui partener străin, scrie Reuters.

Presa a scris că ar putea fi vorba despre compania chineză JAC care ar putea furniza designul, ingineria și platforma de producție.

Câteva întrebări trebuie puse:

Unde vor găsi rușii componente pentru zeci de mii de mașini pe an, dat fiind că mulți furnizori și-au închis porțile?

Chiar și pe o piață care a scăzut cu 60%, vor avea succes mașinile unei mărci care a dispărut de mult timp și care nu are imagine bună?

Pot fi aceste mașini sigure și fiabile, în…

[ad_2]

Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns