​Black Friday de România a împlinit 11 ani și multe s-au schimbat față de începuturile la care era plin în magazine, foarte puțini plăteau cu cardul și nimeni nu auzise de easybox. Ce s-a întâmplat special în fiecare an, care au fost momentele ieșite din comun, ce nebunii scumpe au cumpărat românii de Black Friday?

Black FridayFoto: Melpomenem, Dreamstime.com

Black Friday a început timid în România în 2011 și a crescut puternic de la an la an. În 11 ani a crescut semnificativ numărul celor care au cumpărat ceva de Black Friday și a crescut de cinci ori ponderea celor care plătesc cu cardul. De la doar câteva magazine, acum țin BF mii de companii și campaniile durează și peste o lună.

Informația pe scurt

  • De la an la an Black Friday s-a „mutat” tot mai devreme. La prima ediție a fost pe 25 noiembrie, cinci ani mai târziu ajunge pe 18 noiembrie, iar acum se ține pe 11 noiembrie. Niciodată nu a fost așa de devreme.
  • Deși totul s-a scumpit în ultimul an, și la o primă vedere românii ar putea fi mai cumpătați cu shopping-ul, datele și estimările diverșilor comercianți indică faptul că Black Friday 2022 va aduce vânzări mai mari decât în 2021.
  • Primul Black Friday, cel din 2011, a fost timid și slab față de ce avea să vină. Spre exemplu, eMAG a vândut atunci de 20 ori mai puțin decât în 2021. În 2012 abia peste un sfert dintre români auziseră de Black Friday, ponderea este în prezent de 93%.
  • În…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns