În lume s-au vândut anul trecut 200 de milioane de TV-uri din toate mărcile, iar Samsung are 31% din piață, în timp ce LG are 17%. Samsung a lansat la târgul CES Las Vegas televizoare din gamele Neo QLED, Micro LED și OLED, insistând pe upgrade-uri la capitolul imagine și pe diverse funcții care sunt posibile datorită progresului tehnologiilor de inteligență artificială.

Televizor SamsungFoto: Samsung

Samsung nu a lansat o tehnologie de TV-uri cu totul nouă în acest an, spre deosebire de anii trecuți, dar a anunțat îmbunătățiri la capitolul procesare imagine și funcții de AI la modelele din cele trei game: Neo QLED, MICRO LED și OLED.

Noutățile cuprind, printre altele, noi versiuni de diagonală, rată de refresh mai mare, integrare pentru mai multe dispozitive în întregul ecosistem și un nou mod AI de economisire a energiei.

Gama de televizoare Micro LED 2023 integrează noi modele, ce variază între 50 și 140 de inci. „Datorită structurii sale modulare, Micro LED-ul nu este limitat de formă și dimensiune, ceea ce îl face complet personalizabil pentru a se potrivi configurației dorite de un consumator”, spun cei de la Samsung.

La ediția CES Las Vegas din 2022, compania a prezentat televizoare Micro LED cu diagonale între 89 și 110 inci, și cu prețuri ce porneau de la 80.000 de dolari. Acum, apar și modele mai mici, dar și mai mari.

Micro LED se referă la o tehnologie nouă cu ecrane ce utilizează LED-uri…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns