Grupul Schwarz, compania-mamă a Lidl, vrea să-și extindă afacerea IT, după modelul Amazon, relatează dpa, citată de Kreiszeitung.de. Fondatorul Lidl, Dieter Schwarz, investește în profitabila afacere în cloud și, potrivit experților din industrie, este deja unul dintre cei mai mari furnizori germani.

Magazin Lidl din GermaniaFoto: DreamsTime / Davidstiller

Experiența de cumpărături e în schimbare, prin comenzi online și supermarketuri autonome, fără personal.

Parcul AI

Un campus educațional, o școală de programare, mai multe institute și în curând un mare parc de cercetare pentru inteligența artificială (AI): susținute de Fundația Schwarz, tot mai multe instituții de cercetare și educație sunt construite de la zero, în Heilbronn. Fundația și statul Baden-Württemberg investesc inițial 100 de milioane de euro.

Următorul proiect major este deja la orizont: un parc AI. Pe un teren de 23 de hectare urmează să fie creat un fel de district circular AI, pentru 5.000 de angajați. Proiectul ar trebui finalizat cel târziu în zece ani, după cum relatează RND.de.

„Vrem să construim un ecosistem aici și să aducem cele mai bune minți din domeniul cibernetic la Heilbronn”, explică Rolf Schumann, Digital Head al Grupului Schwarz. Specialiștii IT își pot alege acum locurile de muncă – mediul trebuie să fie corect. Aproximativ 7.000 de oameni lucrează deja la Schwarz IT și Schwarz Digital.

Însă apar și probleme….



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.