D. Popa •
HotNews.ro

Cu 28.913 de înmatriculări în primul trimestru al anului, Dacia și-a confirmat poziția de lider pe piața autovehiculelor private și a obținut o cotă de piață – pe care comunicatul companiei o definește “extraordinară” – de 9,7%, scrie Il Messaggero.

Dacia Design CentreFoto: Dacia

Acest rezultat subliniază validitatea modelului de afaceri Dacia, care se mândrește cu peste 90% din vânzări pe acest canal.

Sandero, în primul trimestru, cu 15.235 de înmatriculări, s-a clasat pe primul loc drept cea mai bine vândută mașină străină pe piața privată, rămânând lider în segmentul B. Între ianuarie și aprilie, Duster s-a clasat pe locul al patrulea în rândul mașinilor vândute persoanelor fizice cu 10.653 de înmatriculări și menține a treia poziție ca cea mai bine vândută mașină străină persoanelor fizice. Cu 2.378 de înmatriculări pe piața auto privată – depășind peste 9.000 de unități de la lansarea sa la începutul anului 2022 -, Jogger se confirmă în Top 10 al segmentului C și pe primul loc în segmentul C-Multispace.

Spring, micul SUV 100% electric din gama Dacia, perfect pentru oraș, ocupă locul al șaptelea pe piața auto EV cu 650 de înmatriculări. Pe frontul “green”, trebuie remarcată și performanța în segmentul modelelor alimentate cu GPL. Cu peste 21.000 de înmatriculări și o cotă de piață care depășește 40%, Dacia se…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns