​Brian Chesky, CEO-ul platformei de rezervări online Airbnb, a dezvăluit că aceasta folosește inteligența artificială (A.I.) pentru a identifica în avans clienții care vor da probabil o petrecere în locuința rezervată, relatează Business Insider.

Airbnb și BookingFoto: Dreamstime

„Folosim tehnici de învățare automată (‘machine learning’) pentru a ne uita la ultimul miliard și jumătate de sosiri ale oaspeților pentru a vedea care [rezervare] a dus la o petrecere și care nu”, a spus el într-un interviu acordat agenției Bloomberg.

„Dacă încerci să faci asta prin prisma ochiului uman, s-ar putea să nu observi vreun șablon, dar A.I. poate revizui peste un miliard de puncte de date, găsi numeroase asemănări și crea un set de reguli”, a adăugat el.

Chesky a explicat că, în cazul în care o solicitare de rezervare a unor utilizatori ai platformei ridică semne de întrebare, „fie îi oprim, fie le cerem mai multe informații până când suntem confortabili cu tine sau nu devenim confortabili cu tine”.

Șeful Airbnb a mai explicat că inteligența artificială va fi folosită și pe partea de gazde, urmând a fi utilizată pentru a verifica dacă fotografiile cu locul în care se află locuințele scoase la închiriere sunt confirmate de imagini din satelit. Această măsură vizează identificarea și eliminarea anunțurilor false.

Airbnb a interzis temporar organizarea de petreceri la locuințele închiriate în…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns

  1. Telkom University

    Cum contribuie aceste tehnici de învățare automată la gestionarea riscurilor și asigurarea confortului pentru toți utilizatorii platformei Airbnb? visit us Telkom University

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.