[ad_1]

Noi, în România, avem niște probleme mari mentale. Avem niște adicții la anumite branduri. Nouă ne plac brandurile. Lucrul ăsta a fost înțeles de anumite companii și speculat, spune Feliciu Paraschiv, vicepreședinte al Asociației Naționale a Comercianților Mici și Mijlocii din România (ANCMMR), în cadrul unei conferințe CLCC.

LapteFoto: Prasit Rodphan | Dreamstime.com

El a povestit la ce preț a primit laptele în magazine.

„Prețul unui litru de lapte pleacă de la producător cu 2,2 lei. Va spun prețurile cu care am primit noi, retailerii, în ianuarie: 9,9 lei (cel mai scump n.r.)”, a afirmat Paraschiv.

De asemenea, spune că a mai primit și la 7,2 lei, precum șu 5,5 lei pe litru, acest din urmă preț fiind cel mai ieftin.

„Păi de la 2,2 la 7,2 lei, de câte ori a crescut prețul ăsta? De ce? Pentru că l-am pus într-o cutie de carton? Asta pentru că eu am un brand pus sus acolo și toată lumea crede că ăla e laptele cel mai bun”, a mai afirmat reprezentantul ANCMMR.

Potrivit acestuia, întotdeauna țăranul a fost cel mai sărac și morarul din sat a fost bogat.

„Dacă a scăzut grâul, auzisem de 75 de bani, sau mălaiul, de ce nu scade și pâinea? Aici e o mare nebuloasă. La noi vine pâinea cu același preț”, a mai arătat el.

De asemenea, descris lanțul comercial pentru a înțelege toată lumea cum funcționează: „Există un producător: cel care merge la câmp cu tractorul. Există un procesator: omul…

[ad_2]

Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns

  1. Teknik Informatika

    Cum descrie Paraschiv relația dintre prețul de producție al laptelui și prețul de vânzare la retail, și cum afectează aceasta veniturile producătorilor de lapte? visit us Telkom University

  2. Teknik Telekomunikasi

    Cum comentează Paraschiv variabilitatea mare a prețurilor de la 2,2 lei la 7,2 lei și până la 9,9 lei pe litru? visit us Telkom University