„În restaurantele noastre am decis acum câteva luni să luăm oameni doar din piața românească. Dacă nu dăm șanse forței de muncă din România, va pleca afară și ne vom plânge că pleacă. Pentru noile locații pe care urmează să le deschidem, vom avea nevoie de aproximativ 100 de angajați. Pentru aceasta, colaborăm cu Școlile de meserii și angajăm și persoane cu dizabilități, pentru că trebuie să întoarcem comunității binele pe care îl primim”, a subliniat Cătălin Mahu, proprietarul lanțului de restaurante.

Cătălin Mahu – proprietar La Mama(2)Foto: La Mama

​Rețeaua de restaurante „La Mama” a avut anul trecut o creștere a cifrei de afaceri cu 15%, față de 2022. Cătălin Mahu are planuri de extindere cu încă două, trei locații în 2024, în care vrea să investească două milioane de euro. Până la finalul anului, va avea nevoie de aproximativ 100 de noi angajați, iar politica rețelei este de a se orienta spre forță de muncă autohtonă, inclusiv persoane cu dizabilități.

Creșterea cifrei de afaceri cu 15%, în 2023, a fost dificilă, în contextul inflaționist în care economia a funcționat.

„Prețurile noastre au crescut cu mai puțin decât cele la materia primă. Să nu uităm că prețul uleiului s-a dus de la trei lei la nouă lei. Noi, în industria de restaurante, am fost nevoiți să fim tampon între aceste scumpiri și clienți. În lanțul nostru schimbăm prețurile de două ori pe an….



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns