
Renault Niagara Concept, Foto: Renault
Renault va investi 3 miliarde de euro pentru a lansa opt noi modele în afara Europei, inclusiv cinci vehicule în segmentele C și D pentru a poziționa marca în segmentele care generează marje mai mari de profit până în 2027. Renault a prezentat și un concept numit Niagara, un pick-up propulsat de o nouă tehnologie hibridă E Tech 4WD.
Planul pe scurt
Marca Renault urmărește să își dubleze veniturile per unitate vândută în afara Europei până în 2027, comparativ cu 2019. Până în 2027 marca franceză ar vrea ca peste 33% dintre vehiculele pe care le vinde în afara Europei să fie electrice sau hibride.
Renault este cel mai bine vândut brand de automobile francez din lume, vânzările sale în afara Europei ridicându-se în 2022 la 643.124 unități (43% din livrările totale). Cinci dintre primele zece piețe ale sale au fost în afara Europei anul trecut: Brazilia (#2), Turcia (#4), India (#5), Coreea de Sud (#8) și Columbia (#9).
Această ofensivă de produse va fi realizată cu ajutorul a două platforme:
1. O platformă modulară aparținând Renault Group, ultra-flexibilă și multi-energy, care va fi dedicată celor patru regiuni: America Latină, Africa de Nord, Turcia și India;
2. O platformă tip Arhitectură Compactă Modulară (CMA) dedicată segmentelor D și E,…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro