Compania care s-a lăudat că renunță la angajați fiindcă A.I. le poate face munca și-a schimbat poziția cu 180 de grade

Sebastian Siemiatkowski, CEO-ul și unul dintre cofondatorii companiei fintech Klarma, în timpul unei discuții organizate la Helsinki la o conferință pentru firme de tip startup, FOTO: Emmi Korhonen / Imago Stock and People / Profimedia Images

De îndată ce chatboții bazați pe inteligență artificială (A.I.) au părut suficienți de funcționali, compania fintech suedeză Klarna a pariat totul pe ele, promițând să înlocuiască o mare parte din forța sa de muncă umană cu echivalente robotizate. Acum, însă, compania trece printr-o perioadă de angajări masive de personal uman, după ce s-a lovit de limitările inteligenței artificiale, relatează agenția Bloomberg, citată de site-ul tech Gizmodo.

Sebastian Siemiatkowski, CEO-ul companiei ce oferă un serviciu de plată de tipul „cumperi acum, plătești mai târziu”, a anunțat recent că intenționează să se asigure că, ori de câte ori au nevoie de asistență, clienții vor avea întotdeauna opțiunea de a vorbi cu o persoană reală.

„Din punctul de vedere al brandului, al companiei… pur și simplu cred că este esențial să fii clar cu clientul că întotdeauna va exista un om, dacă asta își dorește”, a declarat Siemiatkowski în comentarii făcute la sediul din Stockholm al companiei, potrivit Bloomberg.



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns