Compania olandeză Heineken, al doilea mare producător de bere pe plan mondial, a înregistrat o scădere a vânzărilor, în primul trimestru din 2020. Conform Reuters, previziunile pentru următoarele trei luni sunt, de asemenea, sumbre.
Compania, care produce mărcile de bere Heineken, Tiger și Sol, precum și cidrul Strongbow, a raportat o scădere cu 2% a vânzărilor de bere în primele trei luni din 2020. Dacă în calcule sunt incluse și cidrul şi băuturile nonalcoolice, atunci scăderea a fost și mai consistentă, de 4%.
Cu toate că prevede vânzări încă și mai slabe pentru al doilea trimestru al anului, Heineken a anunțat că nu va efectua concedieri și că va continua să își plătească furnizorii pe baza contractelor, făcând chiar plăţi anticipate către cei mai mici şi mai vulnerabili.
Heineken deține patru fabrici de bere și în România, la Craiova, Târgu-Mureș, Miercurea-Ciuc și Constanța.
Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!