Platforma OLX pregătește schimbări de design în ceea ce privește serviciile puse la dispoziția utilizatorilor.
Procesul de rebranding al platformei reprezintă cea mai nouă schimbare din ultimii 11 ani, o investiție totală de aproximativ 1 milion de dolari. Potrivit reprezentanților, schimbările au rolul de a aduce platforma mai aproape de consumatori, prin generarea unei experiențe de navigare practice.
Mai exact, toate acțiunile de vânzare, cumpărare și schimb de produse și servicii vor putea fi realizate într-o manieră mai simplă și mai rapidă.
Prin intermediul acestui upgrade, OLX România urmărește să schimbe industria anunțurilor online și să ofere utilizatorilor opțiuni de interacțiune mai inteligente și mai diversificate.
“Credem cu tărie în rolul nostru de a conecta oamenii, prin toate mijloacele pe care le avem la dispoziţie şi de a îi ajuta în a face alegeri smart, fie că vorbim de căutarea unui job diferit, achiziţionarea unui nou produs sau găsirea unui nou apartament. Noul OLX este potrivit pentru fiecare dintre aceste alegeri”, spun reprezentanții.
Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!