În primele zece luni ale anului 2019, românii au făcut 53 000 de reclamații la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Asta înseamnă o medie de 173 de plângeri în fiecare zi, în intervalul ianuarie-octombrie.

anpc

Din punct de vedere geografic, majoritatea sesizărilor vin din marile aglomerații urbane din fiecare regiune a țării. Topul este dominat de București, urmat de județele Cluj, Iași și Prahova.

Problemele sesizate cel mai des se referă la defecţiuni, întârzieri la livrare şi preţuri modificate în cazul electronicelor şi electrocasnicelor, precum şi în cazul articolelor de îmbrăcăminte.

Cele mai multe sesizări au venit de la clienţii care au cumpărat produsele din mediul online, în special la electronice, electrocasnice și îmbrăcăminte.

 

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respect? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.