Compania aeriană Blue Air a anunțat că nu va anula nici un zbor pentru perioada următoare, însă a luat o serie de măsuri excepționale de prevenție, în contextul alertei referitoare la răspândirea coronavirusului. De asemenea, compania oferă gratuit posibilitatea de modificare a datei de călătorie pentru toate zborurile programate în perioada 27 februarie-15 martie 2020, către sau dinspre Bologna, Florenţa, Milano și Torino.

blue air

Blue Air a anunțat că va lua următoarele măsuri:

  • Verificări permanente ale funcţionării corecte a filtrelor de aer din avioane; filtrele HEPA din aeronavele Blue Air au performanţe similare cu ale celor folosite pentru menţinerea aerului curat în sălile de operaţii ale spitalelor, fiind capabile să capteze peste 99,97% din microbii aerieni din aerul filtrat
  • Dezinfectarea, prin nebulizare, a tuturor aeronavelor. Nebulizatorul este un aparat complet automatizat care nu permite nicio eroare umană. Acesta foloseşte substanţe testate împotriva bacteriilor, sporilor şi virusurilor, ce pătrund în absolut toate spaţiile aeronavei. După 6 minute de distribuţie a substanţei active, avionul devine complet steril.
  • Suplimentarea numărului de măşti şi a cantităţii de gel dezinfectant
  • Furnizarea de şerveţele cu alcool, necesare pentru dezinfectarea mâinilor,
  • Informarea permanentă a echipajelor şi a pasagerilor cu privire la modalităţile de prevenţie.

Având în vedere și faptul că unii pasageri pot decide să nu mai călătorească în această perioadă, din cauza răspândirii COVID-19 în nordul Italiei, Blue Air oferă în mod gratuit serviciul de modificare a datei de călătorie.

Astfel, toţi pasagerii care au achiziţionat un zbor internaţional Blue Air, cu date de călătorie între 27 februarie şi 15 martie 2020, către sau dinspre Bologna, Florenţa, Milano sau Torino, şi al căror bilet a fost emis până la 27 februarie 2020 inclusiv, vor putea să îşi modifice datele de călătorie în mod gratuit, o singură dată, fără plata taxei de rebooking. Pasagerii vor achita numai diferenţa de tarif, acolo unde este cazul.

Toţi pasagerii care doresc să beneficieze de această gratuitate sunt rugaţi să contacteze call center-ul Blue Air pentru schimbarea datelor de călătorie.

Această modificare poate fi solicitată până la cu patru ore înaintea orei de zbor iniţiale şi nu se va aplica în cazul neprezentării la îmbarcare. Biletele nu sunt rambursabile.

Aici, puteți vedea măsurile luate, pentru perioada următoare, de Wizz Air

Lasă un răspuns