Banca Comercială Română pune la dispoziția clienților care au de plătit credite trei tipuri diferite de soluții, în funcție de situația individuală a fiecăruia.

bcr oprire bancomate carduri

Prima soluție se referă la o perioadă de grație de trei luni la plata ratelor de credit.

A doua variantă implică o reducere a ratei pe o perioadă limitată de timp, de exemplu de trei sau șase luni.

A treia variantă implică extinderea perioadei de derulare a creditului, pentru ca astfel să scadă suma lunară de plată.

Reprezentanții ai BCR au declarat: „BCR este o instituţie cu un portofoliu de credite complex şi multe categorii de clienţi şi produse. Avem o experienţă extinsă în ceea ce priveşte măsurile de sprijin al clienţilor cu credite, pe care o aplicăm din 2010, de când am oferit suport pentru peste 200 000 de clienţi. Indiferent de COVID-19, în funcţie de situaţia individuală, BCR are soluţii concrete de reorganizare financiară a relaţiei cu banca: perioadă de graţie de trei luni la plata ratelor de credit; reducerea ratei la credit pe o perioadă limitată de timp; extinderea perioadei de derulare a creditului, pentru a diminua suma lunară de plată“

Banca are în vedere o serie de măsuri și pentru întreprinderile mici și mijlocii. În aceste cazuri, vor fi prelungite facilităţile de creditare pentru capitalul de lucru care au scadenţă până la sfârşitul lunii iunie, astfel încât firmele să fie ajutate să îşi desfăşoare activitatea cât mai normal chiar și în această perioadă dificilă.

Cele mai profitabile bănci din România – cum arată Top 3 

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!

Lasă un răspuns