Medicover România, unul dintre cei mai mari furnzori privați de servicii medicale, oferă consultații online pacienților săi prin intermediul unei noi platforme medicale numită MediCall.

Dezvoltată împreună cu Atlas Help, platforma MediCall are rolul de a reduce nevoia de circulație și interacțiune socială în contextul restricțiilor impuse pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

Astfel, pacienții care au nevoie de consultații și sfaturi medicale pot comunica video, în timp real, cu medici din diferite specializări, printre care medicină generală, medicină internă, pneumologie, gastroenterologie, obstetrică-ginecologie, diabet și nutriție, pediatrie etc.

„MediCall e o soluție prin care oamenii pot sta față în față cu medicii noștri specialiști prin intermediul unui ecran de laptop sau de telefon, fără să fie nevoiți să se deplaseze fizic până la cabinetul medical și să se expună riscului de a fi contaminat cu coronavirus. Cu alte cuvinte, facilităm accesul la servicii de sănătate de acasă, chiar dacă sunt în izolare, carantină sau peste hotare și susținem astfel eforturile autorităților de a menține distanțarea socială”, au declarat reprezentanții Medicover.

Platforma MediCall poate fi accesată zilnic, între orele 8.00 și 22.00 de pe site-ul www.medicover.ro, direct pe link-ul https://medicover.atlashelp.net/ro și prin aplicația Atlas – Therapy and Coaching, disponibilă pentru sistemele iOS și Android.

Pentru a intra în legătură cu un medic, pacienții trebuie să își facă un cont mai întâi, să aleagă specializarea și să efectueze o programare online. Aici vor primi sfaturi și opinii specializate, însă nu și rapoarte sau rețete medicale, potrivit reprezentanților.

Vă puteți exprima AICI părerea despre inițiativa Medicover!

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!

Lasă un răspuns