Vânzările retailerului german Metro Cash&Carry în cele 30 de magazine din România au crescut, în ultima perioadă, cu 30%, conform unui anunț al oficialilor companiei. La acest procent au contribuit din plin și livrările efectuate la domiciliul clienților.

magazin metro crestere vanzari

Reprezentanții Metro au declarat: «În contextul actual generat de pandemia coronavirus, Metro Cash&Carry continuă să livreze către clienţii săi. Pentru a sprijini clienţii care, de obicei, veneau în magazine, retailer-ul le pune la dispoziţie serviciul de livrări şi facilităţi de plată tip cash/card. Solicitările pentru a primi o comandă la o anumită adresă dorită de clienţi se face prin intermediul consultanţilor de vânzări».

 

Măsuri speciale de protecție luate de companie

Metro a ținut să precizeze că toate livrările se efectuează prin intermediul unor parteneri de transport care respectă cu stricteţe măsurile de prevenţie şi siguranţă impuse de situaţia actuală.

Concret, este vorba de următoarele măsuri:

  • folosirea mănuşilor, a măştilor de protecţie şi a dezinfectantilor atunci când manipulează marfă (încărcare magazine – descărcare client).
  • păstrarea unei distanțe de 1,5metri;
  • folosirea de plicuri individuale pentru colectarea banilor.

 

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!

Lasă un răspuns