Grupul Automobile Bavaria introduce un nou sistem de preluare și livrare gratuită a autoturismelor care necesită intervenții service. Astfel, activitatea companiei va continua în toate locațiile din țară.

 

Mai precis, clienții care au nevoie de reparații service vor comunica telefonic și digital cu angajații dealerului, astfel încât preluarea autoturismului de la domiciliu să se desfășoare fără contact direct. Totodată, Automobile Bavaria a ținut să precizeze că personalul autorizat va respecta toate măsurile de prevenție impuse de autorități, pentru ca întregul proces să se desfășoare conform normelor de igienă.



Consultanții service vor purta mănuși și vor folosi huse de protecție pentru volanul, scaunele și schimbătorul de viteze al autoturismului care necesită evaluare tehnică. Clienții pot afla în timp real care este stadiul de reparație cu ajutorul unui sistem video numit CitNow. Informațiile vor fi trimise prin e-mail, iar plata se va face online, prin transfer bancar.

După efectuarea reparațiilor, autoturismul va fi dezinfectat cu substanțe speciale și transportat înapoi la domiciliul clientului. „Prin introducerea unui serviciu de preluare şi apoi livrare gratuită a autoturismului care necesită intervenții service, încercăm să rezolvăm una dintre problemele logistice ale clienților noştri în această perioadă dificilă”, au declarat reprezentanții companiei.

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!



Lasă un răspuns

  1. Melnic Carmen

    Un lucru bine gîndit în ajutorul nostru

Anulează răspunsul