Un nou tip de fraudă a apărut în România, de această dată încercându-se păcălirea utilizatorilor folosind identitatea vizuală a lanțului de magazine Carrefour.

inselatorie in numele carrefour

Încercarea autorilor campaniei de tip scam de a păcăli utilizatorii români urmează trei pași:

  • mai întâi, sunt trimise trei întrebări generice despre experiența la cumpărături în supermarket.
  • după oferirea răspunsurilor, utilizatorii sunt direcționați către diverse site-uri potențial malițioase.
  • ulterior, campania este distribuită către contactele de WhatsApp ale victimei.

O noutate față de campaniile precedente este reprezentată de valoarea premiului promis, care acum se ridică la suma de 5 000 de lei.

În precedenta campanie înșelătoare, care a folosit numele Mega Image, premiul promis era de două ori mai mic.



Astfel de campanii de tip scam au vizat, în săptămânile precedente, branduri precum Profi, Mega Image, Lidl, Kaufland, Adidas şi Ikea.

Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică (CERT-RO) ne sfătuiește să fim foarte atenți și să nu răspundem la astfel de oferte sau campanii dubioase. De asemenea, compania Carrefour a publicat un mesaj de avertizare pentru clienţi, pe conturile oficiale.

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!



Lasă un răspuns