Cumpărăturile online au crescut considerabil în ultima perioadă pe fondul instalării crizei provocate de coronavirus. Tot mai multe persoane au fost nevoite să se autoizoleze la domiciliu și să își limiteze deplasările, astfel că au preferat să comande online.

 

În topul cumpărăturilor online se află produsele alimentare, produsele de îngrijire, hainele și obiectele de mobilier. Cu toate că brandurile cunoscute și-au pus amprenta asupra comportamentului de consum al românilor, există și așa-zisele business-uri mai mici care au profitat de această perioadă și au decis să se promoveze în online și pe rețelele de socializare.

Spre exemplu, multe pagini de facebook care se ocupă cu vânzarea de articole vestimentare și produse similare oferă promisiuni mărețe clienților și garantează produse de înaltă calitate, livrare rapidă și transport efectuat în deplină siguranță. Lucrurile stau altfel în realitate, întrucât tot mai mulți consumatori constată că produsele comandate fie nu corespund imaginilor din online, fie vin la pachet cu o mulțime de defecte.



“NU RECOMAND! După ce mi-a trimis un costum cu defect, nu dorește să-mi înapoieze banii, deși pe profil scrie clar “posibilitate de retur”. În plus, m-a și blocat ! Mai ales că are DEFECT! AVEȚI GRIJĂ SĂ NU MAI CUMPĂRAȚI DE LA EA!”, se revoltă un cumpărător pe Facebook.

 

Acesta este doar un exemplu dintre sutele care apar și sunt tot mai vizibile în mediul online. Oamenii se revoltă, încearcă să îi avertizeze pe ceilalți și se plâng de produsele și serviciile tot mai dezamăgitoare. Singurul lucru pe care îl mai pot face este să semnaleze neregulile și să se intereseze cu mai multă atenție pe viitor ce și de unde cumpără.

Acest lucru îl pot face și pe YesComment.ro, aliatul de nădejde al celor care vor să pună punctul pe “i” și să tragă un semnal de alarmă cu privire la calitate. Astfel, oricine poate comenta pozitiv sau negativ cu ajutorul primului portal din România dedicat în exclusivitate consumatorilor, care pune în prim-plan dreptul la exprimare și opiniile sincere, argumentate cu dovezi.

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!



  1. Cu. multe magazine sunt închise apelare online este singura care funcționează de aceea o parte vor profit în defavoarea cumpărătorului

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.