Puternic lovită de pandemia de Covid-19 și de măsurile de izolare luate de diferitele guverne, industria auto face eforturi să se adapteze la noile condiții. Astfel, Dacia și Renault au decis să accepte plata integral online și să facă livrări la domiciliu.

dacia

Groupe Renault Romania a decis introducerea de noi servicii pentru platformele sale de vânzări online. Începând de joi, 23 aprilie, clienţii au posibilitatea să achite maşina dorită integral online. De asemenea, clienții pot opta pentru serviciul de livrare la domiciliu, evitând astfel interacţiunea fizică sau efortul deplasării la showroom.

Mihai Tănase, Head of Digital Dacia & Renault, a declarat: „Platformele de vânzare online ale grupului au fost primele iniţiative de acest gen din România şi ne-au permis să înţelegem foarte exact nevoile şi aşteptările clienţilor noştri. Această evoluţie a serviciilor ne ajută să continuăm inovaţia digitală din zona de e-commerce începută în urmă cu aproape 2 ani.



Suntem convinşi că mediul nostru de business va continua să se schimbe într-un ritm alert, deoarece aşteptările clienţilor continuă să crească. Drept urmare obiectivul nostru rămâne acela de a propune clienţilor mai multă flexibilitate şi o experienţă digitală personalizată“.

În martie 2020, Dacia a vândut cu 62,1% mai puține autoturisme decât în luna anterioară, pe piața din UE plus Marea Britanie și țările din Asociaţia Europeană a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia. Amănunte aici.

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!



  1. […] auto se confruntă cu probleme serioase, în contextul pandemiei de coronavirus. Iată ce măsuri au luat Dacia și Renault, pentru a face față […]

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.